Thursday, November 03, 2005

溫暖牌^v^



呵呵......前排vicky古古怪怪咁問我關於頸巾既問題,問我夠唔夠長,如果唔夠長咁拆唔拆好......我都估到7成嘞!到左前幾日,我終於收到第一條'溫暖牌'頸巾啦!!!哈哈!!!

收到既時候真係幾感動同開心呀!!!雖然可能我個樣表露唔到我既開心,但我真係好開心,真係feel到好warm,好sweet!!! 我慣常每年都會織一條頸巾,每年我都會將頸巾送俾我既至愛親朋,因為我覺得親手做既小禮物,比起任何一樣名牌更加珍貴,收到既人會更感溫暖......今次我係第一次收到'溫暖牌',收到後既感覺真係難以言喻! vicky話佢織果時因為出錯拆了幾次,連原本織既黑色冷都起了'毛頭',所以換左呢隻冷啊!

hee.....多謝你啊!!! q^3^p

一隻pooh,一隻tigger,永遠的好朋友!!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

喂! 仲未找到邊度織錯呀.. 好在用o左咁花的冷o者,hee...我平生只織過比男朋友 and 直系親戚o架咋!

1:05 pm  

Post a Comment

<< Home