Friday, October 28, 2005

我要放假!!!


woo...又到年尾了!剛剛秘書話我知我仲有13日半大假呀!嘩!我自己都嚇左一跳!所以又係時候plan下去旅行了!!!

其實我有好多地方想去呀,北京,九寨溝,德國,法國,意大利,英國,成個歐洲我都想去呀!!!去北京係因為我好想去睇胡同,萬里長城&故宮.九寨溝就因為睇到d promotion相好靚,好似postcard咁!!!德國因為queenie響度,有佢帶我去玩,又可以住響佢hostal,慳好多啊!英國其實我去過了,但上次玩得唔夠,好多地方都冇去到,london eye都只係影左相冇上到去(因為我去果日天氣唔好close左~),去到manchester又睇唔到波,所以好想好想再去多次!!!而且......hee....可能有人包我食宿喎!!!

今年我好想好想過一個白色xmas呀,所以有雪落既地方會係我首選.我前幾日check過去英國&德國既機票,check到cathay去英國竟然$3600咋!!!嘩!我真係想即刻訂左佢呀!!!去德國就要$5500,相差成$2000呀!!! 到我今日再check,噢!!!無啦!已經冇左$3600既機票嘞!!!v_v" wooo.......咁點好呢???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home