Monday, October 31, 2005

特別版!!!



嘩哈哈!!!我幾經辛苦終於儲齊一set miffy啦!!! heee....^^多謝各位好友,二妹,三妹&男友,仲有公司同事們既熱心幫助,我響咁短時間儲齊佢地,真係好開心啊!!! 總算係我呢排心情不佳既調劑.......

但......ok便利店已經出左6隻特別版,2隻透明(藍&橙) & 4隻係miffy既朋友仔,噢!又要繼續努力了!!! 我今日去ok買雪條得到5個,其中一個就係藍色透明特別版了....yeah!!!

4 Comments:

Blogger Queenie said...

好犀利呀,你有齊曬, 我都有一隻藍色的呀.

11:02 am  
Blogger 馬.李心心 said...

你就好啦.....我都未齊啊~

12:52 pm  
Blogger gloria said...

dear queenie,
係呀,我都好開心!!!但仲有4隻特別版要努力啊!!!

10:05 am  
Blogger gloria said...

dear sam sam,
嘻,我幫你搵齊了,快d搵我拎啦...hee...~~

10:06 am  

Post a Comment

<< Home