Saturday, October 15, 2005

陰晴不定!!!


昨晚好友grace入左聖德肋撒醫院body check,臨放工時諗住打俾佢問下出得院未,點知電話唔通,我留左言俾佢後就返屋企進行'執房大計'了!原本我好有mood執拾架,因為好想間房有新既境象,象徵住自己都'執拾'心情有新既一面!!!到左6點幾,grace打黎話仲響醫院未走得,聽到佢把聲好似有d野,so我立即出左去醫院陪佢!一見到佢,佢已經眼紅紅,我即刻唔知點好,其實依家都未知咩事,只係知道星期一要詳細再check,要做磁力共震.一路陪佢陪到差唔多11點先走......
其實真係好擔心佢,不論身體上還是情緒上我都好擔心!但我響呢個moment只可以做到企響佢身邊陪下佢,等佢冇咁悶啦!當然我十萬個希望佢冇事啦!!!
搭車返屋企時同人sms,有人話俾隻金色特別版既pooh我喎,即刻心情好返少少......hee....唔好賴帳呀!!!^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home