Sunday, October 23, 2005

我的第一堂麵包課

之前見到sammy,yves同elsa果d包包咁吸引,搞到我心郁郁都想整包包,但我從未整過包包呀!!!前排上貓網見到有麵包堂,價錢又ok,所以問左yves既意見後,就膽粗粗同QQ一齊報名了!!!
hee...期待已久既麵包課今早10點就開始啦!!!課程得3個學生,所以時間比較充裕,自己量材料,之後搓麵粉,整麵團.等發酵既時候,我地當然唔放過呢d時間,係咁問miss野啦...!!!原來搓麵粉既手勢好緊要ga,真係有排學啊!!!哈哈,唔知係我d手勢唔好,定係我刮唔清個碗d材料,有d yeast仲響個碗度,我個方飽發得好慢,等左45mins先發左2倍,搞到miss遲晒落堂呀!!!
經過差唔多4個鐘既努力,我既麵包bb終於出世啦!!!hee...好開心呀!!!原來整麵包係辛苦過整蛋糕既,又要等佢發酵,用多好多時間.....都唔係好明點解麵包可以賣得咁平!!!

呢個係英式方包

脹卜卜豬仔包

香噴噴既蒜蓉包


仲有郁郁下既肉鬆包

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

不如用$2 去買個豬包..~!~"
haa...好似都係做蛋糕睇落開心的呀,個樣好味的。

12:17 pm  
Blogger Queenie said...

希望下次有機會再同你去學呀~! 我個英式方包係第二日巳經變左石頭勒 ...

10:34 am  
Blogger gloria said...

dear queenie,
係呀係呀,我果d都係呀!呢d就係冇落改良劑既唔好處了....

dear elsa,
哈,真的啊!我依家成日心思思想再整過呀!等我買返d麵粉同yeast先...hee...下次整包包記住call埋我啊!!!

10:11 am  

Post a Comment

<< Home