Wednesday, October 19, 2005

堅持到底!!!



今晚約左grace & gary去睇'高兇三萬尺',今日gary去考車牌,哈!俾佢pass左喎!響馬鞍山過馬路都係小心d!!!哈!!!(講笑咋)
最開心係響戲院門口見到'如果.愛'既宣傳poster,我當然第一時間走去睇啦,嘩,金城武真係好型!!哈哈!!!跟住我就梗係響度係咁傻笑,笑到唔記得影相......呵呵!唔知幾時上畫呢???十分期待啊!!!

套戲其實都ok,我到中段已經知道個結局了!我很欣賞那個媽媽既堅持,女兒不見了,她用盡方法尋找女兒,連周圍既人話佢知個'真相'-佢女兒已經死了,她有精神病的.當機長列她為危險人物,要刑警用手銬扣住她,她都堅信自己係o岩既,不惜一切去尋找......

當然那個媽媽因為自己既堅持同努力,終於女兒安然無恙啦!!!好多時自己會受到外來既人和事影響,令自己既決定動搖, 令自己既信心動搖, 所以我好欣賞那個媽媽既堅持,我都會堅持到底,為自己努力!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home