Friday, October 21, 2005

打氣再打氣......


又一次打打氣......今次係為左好友vicky整既new york cheesecake,哈!不過昨日朝早起身幫佢甩模時太趕了,冇影到相啊!!!呢2張係之前整果次影ga......整俾佢果個有2個心心o架!!!呵!!!

其實vicky之前都同我講過呢個問題,只係大家都冇去找方法解決,今次其實係導火線o者!!!2個性格太相似既人,火星撞地球,你有你既道理,佢有佢既見解,誰是誰非,我諗已經唔重要了!!!朋友鬧交其實係一個好好既了解機會,會清楚呢個朋友多d,會知道點對呢個朋友係最好既......所以我有時覺得鬧交唔係唔好ga!只要大家嘈完,鬧完,知道大家既point,大家得到妥協,then可能係一個互相了解既方法啊!!!

鬧完大家既關係會點,感情會唔會好左,定係反左面,連朋友都冇得做呢??? 冇人知了!!!可能響呢一刻大家都好'火',好唔開心,但過了一段時間,終於明白左對方執著之處後,如果大家都有心想大家好,仲好care對方,仲好珍惜呢個朋友既話,我相信呢對朋友係有走返埋一齊既機會既......今日唔得,可能明日得呢......我信ga!!!因為我試過!!! 依家我地咪好好地,更加了解對方啦!!!

CHEER UP!!! q^v^p

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pretty!!
:-)
hey, how came u dun make some dessert for me ga... :-( u know, I can't bake anything....

5:42 pm  
Blogger 馬.李心心 said...

雖則遲了一點,讓我也來跟你說聲恭喜吧!
知道你一直有心做個出色的cooking網頁,
所以也就一直期待著,哈哈,終於看到了!
so great....
要不斷然努力更新啊!別跟我一樣像隻懶惰鬼啊!

12:56 am  
Blogger gloria said...

haha elsa,
我正有呢個想法woh...哈哈!!!不如搞返次gathering 咯!!!

7:50 pm  
Blogger gloria said...

hi kei,
又忙住2個乖女d野呀??? 哈,我梗係唔會唔記得你啦!!!仲好掛住你2個可爰既女女添...
多謝賞面,我僧努力update ga,得閒上黎逛下啦!!!~~

7:54 pm  
Blogger gloria said...

haha sam sam,
得到你地既支持,我會努力ga既...hee...一齊努力吧!!!

7:56 pm  
Anonymous Anonymous said...

等我又留下言過你喇,我得閒就會黎睇喇..哈

1:40 am  
Anonymous Anonymous said...

haa thx thx! 我冇事了..不是第一次..我又唔係小朋友..而且我咁既性格應該會有唔少呢的情況o架啦.. 要識得好好處理。我信順其自然啦..我唔開心是她的處理手法(好霸道)..本身真係冇把件事放係心。謝謝你的"肥死我"芝士蛋糕,不過點解好似我次次食你的都係"芝士"野o架呢?~!~"的撻呀、古力呀.. 個的去晒邊...????

by vicky

12:12 pm  

Post a Comment

<< Home