Tuesday, November 01, 2005

提拉米蘇的誘惑



Tiramisu-一種令人瘋狂的意大利甜品, 在義大利原文裡,「Tira」是「提、拉」的意思,「Mi」是「我」,「Su」是「往上」,合起來呢,就是「拉我起來」的意思。

好耐冇整過tiramisu了,前2日買左個mascapone cheese返黎,整左個小小既tiramisu俾媽媽既同事做生日蛋糕,500g既cheese用剩了大半,所以昨晚放工返黎食完飯就走入廚房搞搞震lu!!!我很愛tiramisu既味道,淡淡既mascapone襯著濃濃既coffee味.......軟滑濃郁!!!

哈哈!!!媽媽一定又話我整肥佢了........


同場加映:前幾日買左隻米奇老鼠杯,佢好靚啊!!!熟悉我既朋友一定會問:為何我會買米奇老鼠而唔買winnie the pooh呢??? 哈!因為這隻杯裝滿熱水係會變身ga,當我睇完個佢地既demo之後,米奇老鼠既變身靚d呀,亞pooh果個太普通了,這個米奇老鼠變身後會放煙花變魔術呀......hee....係咪好靚呢???^^

變身前

變身後

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

啡色miffy 特別版報到。
近2日.. 係咁比人同我講叫我呢2年結婚呀.. 死未!

3:52 pm  

Post a Comment

<< Home