Tuesday, October 18, 2005

miffy熱

有次同媽媽講起好友sammy鐘情miffy,佢突然話有ok便利店得送喎,仲即刻搵返本雜誌俾我睇,哈,又幾可愛喎!原本我冇諗住自己儲埋一份既,諗住幫sammy收集下,等佢快d完成一套,但當我見到佢個'真身',連我都愛上這套miffy公仔了!當然我有預sammy一份呀,hee....經過自己同同事們既努力,我仲爭幾隻咋......

前2日叫媽媽幫我買個木盒回來勾起d小miffy,連媽媽都話好靚呀,話儲齊後要放在客廳時展出櫃內啊!!!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hwy how come u collect Muffy too, haha!
but the wooden box is quite nice indeed.... :-)
I am hanging one on my mobile,hee

5:38 pm  
Anonymous Anonymous said...

wei, I bought the box too, I am collecting the miffys too!!

9:39 am  
Blogger Queenie said...

我都有草呀, 不過我主攻disney呀. 我係一個乜都草的人呀, 所以家裡實在好多小裝飾, 非常難攪, 你加油呀!
p.s. 點解你會無個隻樹精.. 我得6,7隻但都巳有三隻樹精... 我仲以為佢出好多呢隻添, 不過我將多個d送左比人, 下次預你一份!
QQLAM

11:41 pm  
Blogger gloria said...

HA KITTY,

good ar!!! 呢set miffy好可愛啊!!!我爭一隻咋...

7:58 pm  
Blogger gloria said...

dear QQ,
你講果隻咩樹精呀???我唔知樹精係邊隻!!!

8:15 pm  

Post a Comment

<< Home