Friday, November 11, 2005

If only......

昨晚同grace去睇左呢套戲,真係比我預期中好看啊!!! 其實個故事十分簡單,講一對情侶相處有點問題,其實大家係深愛對方既,但男方經常因為忙於工作,沒有將心意說出來,忽略了女友既感受,令女友感到不快......男友在的士司機開解後,知道自己是不可能失去女方,但一次交通意外女友傷重死亡,男友悲痛欲絕!!!第2天早上,男方一起身嚇見女友睡在身旁,之後發生既事情同'昨天'是一樣的,只係秩序有點顛倒.男方開始驚覺'那個夢'將會成真,'昨日'發生既事會陸續發生.....男方重遇那個的士司機,司機唯一對他說:要珍惜她,因為時間無多了!!!男友開始'重新'對待女方,陸續將愛意表露,令女友感十分開心幸福!到了'昨晚'發生意外既時間,男方選擇同女方一起上了的士,用身體保護著女友,最終男方死亡,女方只是受了輕傷!!!
我睇完好感動呀,睇到喊啊!!!女主角唱既2首歌好正,好fit套戲,d歌詞好感人呢!!!我覺得套戲既message好強,叫大家珍惜眼前人,因為你往往唔知下一分鐘會發生何事,如果你真係錫呢個人愛呢個人,你就要話佢知,一定要俾佢知道,否則後悔既會係自己!!!其實都令我諗左好多野,有時可能礙於自己既面子,怕瘀,怕醜,好多野都冇同身邊既人分享,我希望自己可以講多d,做多d,表露多d,令身邊既人可以感受到我對佢地既愛同關懷啦!!! *v*

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Beauty,
珍惜眼前人
歸英

6:56 pm  

Post a Comment

<< Home