Sunday, November 06, 2005

忙裡偷閑之作


很累!!!呢個weekend我都好忙!星期六一放工就趕去聖德助撒醫院,因為亞grace 2點做手術,我想趕去見一見佢,無奈放工時間塞車,我去到既時候已經2點了!!!之後上去canteen搵auntie,uncle,伯娘同gary(原來個衰人一路都冇走到!!!激死!!!),一路同佢地傾計,見到auntie個樣好累,知佢一定好擔心了!!星期五晚同grace食飯時已經覺得佢心情唔好,問佢關於手術既野只係答我唔知,知佢其實唔想做個手術,想去睇多個醫生,又唔想剛返工冇耐就講咁耐病假,所以都有d驚佢突然話唔做手術ga......
auntie佢地係咁問我食唔食野,飲唔飲野(因為我冇食到lunch),但我完全冇肚餓既感覺......我地坐到4點就落返病房等佢出黎了!差唔多4:45,護士終於推佢返黎啦!!!見都佢已經醒左啦,仲係咁嗌痛添!!!見到佢冇事,陪左佢一陣,我同gary就走了!!!

同gary食左個下午茶,我就去大埔探亞懷,佢上個星期六揸電單車時俾私家車撞到,其實只係皮外傷,但可能撞到神經線,半邊身有d麻痺,要用拐杖行路,佢仲要一個人住,冇人照顧佢......途中亞懷打黎話佢條key俾個fd攞左,開唔到門俾我,所以我返左屋企了......

今朝十一點幾俾gary打黎嘈醒,起身後好想好整開爐整野,所以好快咁整左呢個'車厘哥夫曲奇'了!!!真係方便快捷又好味,好鬆脆,好香牛油味,都幾似'車厘哥夫'既出品呀!!!哈哈,但我既唧花技術真係有待改進......

整完曲奇就急急腳拎d粥俾亞懷食,因為唔想亞懷成日食飯盒or現成食物,所以去supermarket買左d餸整愛心通粉!!!搞完一大輪,亞棠剛黎到,之後同佢地食左d通粉,我又急急腳咁去醫院探grace.同佢傾左一陣,已經feel好累,grace叫我快d返屋企抖下,so我就打道回府了!!!

呢2日左撲右撲真係幾累!!!個人好似冇放過假咁.....但係值得既,朋友有需要,我絕對係義不容辭既!!!因為我相信,人與人之間是充滿的!!!

P.S.對一個人失望既感覺真的有點痛,有點酸,很不好受......!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home