Monday, November 14, 2005

醜陋的朱古力蛋糕


哈哈!!!佢真係物如其名呀!!!個樣真係幾醜......我之前只係知道佢叫'classic chocolate cake',見到佢雖然個樣唔靚,但我知佢有濃濃朱古力味,我這個朱古力愛好者梗係唔會放過啦!!!今日係珍姨既生日,當然我這個'業餘小廚師'一定會為她準備一個生日蛋糕啦!!!所以我昨晚便揭揭蛋糕書,見到這個蛋糕,它原來有另一名字-ugly chocolate cake,雖然佢個樣不太討好,但我諗味道可以搭夠啊!!!
呵呵!!!果然不出我所料,這個蛋糕真係有濃郁既朱古力味,因為食譜內沒有麵粉,所以這個蛋糕既口感比較實,配上70%既Valrhona朱古力,woo....入口苦甜,真的好美味啊!!!我相信珍姨應該好滿意這個生日蛋糕吧!!!
那個為食二妹竟然一個人食左3件,仲已經落左order叫我下次再整啊!!!(點解佢可以食咁多都唔生肉ga....羨慕中!!!)

祝妳生日快樂!!!身體健康!!!樣樣都good啦!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home