Saturday, November 18, 2006

秋意相聚

嘻嘻,早前與各蛋糕友相約的'秋意相聚'今日終於在旺角的'pom cafe'舉行啦!今日的聚會共有16個朋友參加,有我gloria, kitty, sammy, mabel, alice, QQ, tendy, ter, bubbletea, eva, winnie, kei師傅, 真正的kei kei(即師傅可愛的小女兒), sue, wendy和eunice!哈!其實有17個啊,因為eunice已經有5個月的身孕了,hee...十分恭喜佢啊!!!

因為今次是小妹我做搞手的關係,我真的有點緊張呢......好怕照顧不周,令好友們不能盡慶啊!!!今日有3個朋友係第一次見的,佢地係泡泡茶,sue & winnie.因為泡泡茶是ter的朋友,所以有ter照顧她啦,而winnie & sue好似係第一次參加這些聚會,所以我都盡量安排坐她們身邊,照顧一下她們,但後來因為要安排eunice既坐位,所以sue要'離我而去',坐到另一邊,真是有點不好意思呢......希望沒有悶到她吧!!!


今日有很多美味小食供我們享用,首先有bees給我們的蜂蜜蛋糕,一人一件,永不落空,bees真的好有心啊,雖然她不能出席,但竟然託tendy帶來蛋糕,真的感動呢!!!又有cafe預備的多款小食,當然還有好友為我們預備的:

tendy的沙爹雞串

winnie的西米糕

eva的雜菌芝士撻

還有QQ的金菇牛肉卷,kei師傅的靚靚曲奇,但...原來我忘記了為這兩款美食影相啊,希望大家有影到的,勞煩大家send給我啊!!!

最後我做了一個小小surprise俾QQ呢,因為知道QQ的生日在10號,雖然已經過了,但...我也做了個藍莓芝士蛋糕俾佢,祝賀她的生辰...還有她的新婚啦!!!希望為她送上小小的祝福吧!!!


聽到多位好友無私的分享,我從中學到好很多知識啊!我慶幸自己喜愛烹飪,因為烹飪令我結識到很多志同道合的好友,真希望下次聚會快快來臨啊!!!

p.s.原來我們沒有影大合照呀....真可惜呢!!!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gloria,
你這個攪手相當稱職呢~~~!!再一次多謝你呀~~

qq

3:11 pm  
Anonymous Anonymous said...

係la, 今次無影到大合照tim~~

1:29 am  
Anonymous Anonymous said...

我覺得你攪得好好. 你幾時再攪多次聚會呢??

係羅, 我走既時候都唸起無影大合照呀.

1:23 pm  
Anonymous Anonymous said...

HIHI, 我0係winnievv個blog度八下八下咁八到入黎, 嘻嘻, 果日好開心呀, 又好多好野食, 又有靚曲奇拎走, 最估唔到就係cafe既野食都咁好味~

1:31 pm  
Blogger gloria said...

dear qq,
唔駛客氣啦,大家玩得開心就得啦...

dear tendy,
下次一定要記住影大合照啦...

dear winnie,
哈,我都想快d有下次聚會呀,諗緊新年搞下,等大家孜可以聚下...

dear 泡泡茶,
welcome呀!希望你得閒多d黎坐啦,哈!間cafe都ok呀,我之前去試過菜ga,哈哈!

2:17 pm  

Post a Comment

<< Home