Monday, October 09, 2006

我愛廚房

一連兩場'梁漢文我愛廚房演唱會'昨晚正式開鑼,我當然是坐上客之一啦!!! 等左edmond7年了!上次miss左佢紅館既演唱會真係有d可惜,所以今次當我知道他將會在10月再開演唱會時,我立即打電話去訂飛呢!

今次梁漢文請到他在'華星'時代的好友eason同千嬅,近期與他一齊主持'美女廚房'的方力申和鄭中基,最喜出望外既係周中師傅大唱'夏季不不不'呀!!!

華星三寶

美女廚房,食左先講

在encore時,台上出現了7部不同款式的鋼琴,之後梁漢文上前逐一彈奏,自彈自唱,原來他的鋼琴造詣係自學的,woo...我真係好佩服他呢!!!點解佢可以咁犀利架?昨晚佢既演出真係超出水準呀,樣靚聲靚身材正!!!我真係想講句:我愛廚房,我愛梁漢文
台上的7部鋼琴

這是一部古董鋼琴,佢係1884年出生架,依家剩下2部,1部響蕭邦博物館,另1部就係呢部啦!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home