Thursday, December 22, 2005

xmas魔咒


我的咳嗽未有好既跡象......唉!!!我既聖誕魔咒又一次應驗了!!!早在TI時期既一年聖誕節,我正正在12月23號開始發病,由普通咳嗽到後來既發燒,幾天公眾假期我就在家中,甚至床上渡過,最後到了27/8號才痊癒!!!由這年開始,這個魔咒每年聖誕都應驗,我每年聖誕都會在疾病中渡過......今年也不例外,我由12月頭開始感冒,之後還入了腸胃.這邊廂感冒痊癒,轉眼又患了咳嗽,情況都幾嚴重啊!!!我試過連續一個星期每晚都咳醒,要起床去下洗手間,飲杯水再上床訓過!!!
點解我年年聖誕都係病呀???幾時先可以降除呢個魔咒呀?????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home