Wednesday, November 30, 2005

我終於病倒了.....

我終於敵唔住呢d忽冷忽熱既天氣病左啦!!!昨日清晨扎醒時起身成身汗,但感覺到涷涷地,所以蓋去張被再訓過.訓到8點3起身時,個人占寒占涷暈陀陀咁,有d唔想返工,但諗起fat boy有個圖要趕,廢事佢又黑面啦,所以最後都返左工!!!返到去食左早餐,開始感覺唔舒服了,個胃頂住頂住咁,坐多陣開始有反胃既感覺,feel到想嘔呀!之後來回toilet幾次,一feel到想嘔就走去toilet,到左大約11點終於嘔得出嘞!一次過嘔晒d早餐出黎,嘔完後感覺舒服好多了!!!lunch time我完全冇胃口,食左2啖就走去午睡了!個個fd知道我咁都叫我快d走,快d返屋企睇醫生,但我都冇走到,見訓左一陣又好左d,所以一路捱到6點放工先返去睇醫生.醫生話我係'感冒性腸胃炎'呀!!!佢叫我唔好食固體既野,食粥就最好啦!咁我就乖乖咁買左碗白粥返屋企,好勉強咁食左半碗,食左藥,8點我就走去訓嘞!!!12點幾妹妹黎叫我起身食藥,我食埋果半碗白粥食左藥,好快又上床訓過了!!!
今朝起身其實已經好d,但都仲係周身痛,頭重重,好累既樣子,所以都係捱唔到,打返公司請半日假啊!之後訓到12點先起身返工!哈!我諗我應該訓左15個鐘囉!好耐未試過啦....正呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home