Wednesday, December 07, 2005

一不思議事件

昨晚又創左個新紀錄,一個人響公司ot新紀錄-2:50am......之前試過2:00am,但之前幾次有同事一齊呀,今次得我一個人,講真,真係幾驚呀!!!次次ot到凌晨都係因為要出tender,次次都唔中,次次都係晒心機捱眼訓,唉!!!之前老細仲要同秘書一唱一和,話我唔知有冇得走,可以要響公司訓,聽朝會有人開門(bcoz秘書放假,要有人開門俾個同事),我真係一肚火囉!boss仲要一句唔鐘意,5:30pm先改晒個圖,即我要差唔多要重新畫過!!!!!!!
當我做到12點幾,諗住由一個之前做好既file度merge個structure去我依家做緊既file度,但.....我響個folder度唔見個file,搵過晒我自己既job folder都冇,連'資源回收箱都冇呀!!!我當時真係晴天霹靂,響度諗:唔係咁夜先黎玩我呀???如果我畫過個file,真係唔駛走畫通頂了!!!響我欲哭無淚既時候,我左找找,右找找,神推鬼擁咁找到去3d studio max既folder度,咁check入去見到有個'gloria'既folder,再click入去見到呢個job既folder, o my god!!!d files響晒果度呀...........help.....!!!!!!!我即刻好驚呀!!!!點解佢地會走佬ga???仲要係幾個files都響果度呀!!!
我自己個job folder入面得返我自己用緊既file咋!!!我覺得我會有可能delete左個file,但冇可能一次過save左佢地去第2個地方囉!!!仲要有埋個job folder喎!!!嘩!!!我當時得我自己一個響公司,一陣間仲要熄燈,鎖門....woo....!!!但我好快就收拾心情,bcoz要快d做埋d野.....

係咪有d奇怪呢?????? #o#"

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我諗你是成個folder 拉o左入去only..你做咁晚有冇覺得成日眼尾有野飛過咁呀?~!~"我成日咁覺得o架!

1:05 pm  

Post a Comment

<< Home