Friday, December 09, 2005

如果.愛

呵呵!!!我等左好耐既'如果.愛'昨日終於上映了!!!我這個金城武fans之前已經決定一上映我就會去睇ga,我梗係講得出做得到啦!!!哈哈!!!
昨日早上我一返到office就上網check下個銷售情況,因為我有2個麥提蕩吉包,可以$30睇戲,但只可以買即日既飛,所以我要check下我想睇果場多唔多人睇,結果中間既靚位已經俾人買得7788,所以我二話不說,上網訂左飛先,果2個吉包......下次先用啦^^
我一放工就走人了,橫掂冇咩做,早d出去行下街,買下xmas gift好過!!!去到朗豪坊行左一陣,之後搵位食飯,差唔多9:15pm,我就行去戲院睇金城武....heee!!!
套戲其實幾得意呀,好似nicole kidman套'情埳紅磨坊'咁,做做下戲又會有歌舞,,張學友唱得好人人都知,金城武唱歌....哈!!好耐冇聽過了!!!佢好耐之前出過唱片ga,我當然有買啦!!!個story好簡單-三角戀,金城武同周迅十年前係戀人,但周迅為了要出名而離開了.十年後周迅已係著名演員,同著名導演(張學友)相戀,金城武亦輾轉做了著名演員,佢地因一套戲而一齊合作,從而燃點起金城武同周迅埋沒多年既感情.......雖然套戲比較平淡,但可觀性都幾高呀!hee....咁我當然加上我既主觀因素啦!!!哈哈!!!^^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home