Saturday, December 03, 2005

新紀錄-104分



突然好想打保齡球,於是昨日msn約elaine今日去玩,哈!!!又一次即興!!!
今日放左工,2:30就去到黃埔,我地去詠黎園食擔擔麵,話晒都剛病好,但估唔到自己咁好胃口,食晒一碗擔擔麵加2隻小湯包,wooo...好味!!!好耐冇食過lu!!!
之後我地就落樓下保齡球場一展身手啦!好好笑,我地又係去返9號lane,同上次一樣喎!!!我第一局表現出奇地好,哈哈!!!竟然得到104分呀,我既舊紀錄係103分,唔知點解咁神勇喎!!!呵呵!!!我總算對亞教練有所交代了!!!^^呢局我真係算掌握得幾好,d波好直ga(之前成日俾人話我碌唔到直線),但可能我唔夠力,一路都打唔到全中,唉!!!其實今日d波幾好笑ga,成日都差一枝,我有好多球諗住可以補中,但點都差一枝喎!!!有幾次係個樽搖搖下,之後企返定定,唔趺,真係激死!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home