Sunday, December 11, 2005

一日三作

星期五行supermarket時竟然發現芒果既縱影,哈哈!我當然二話不說放左5個落購物車了,之後發現一pack四個芒果特價$6,咁....我又放了一pack落車仔了!!!買左想買左好耐既芒果,然後我就買埋strawberry,香蕉,牛奶,椰絲......等等材料返屋企,諗住星期六放左工就返屋企大顯身手,點知星期六一起身就有d唔舒服,放左工返到屋企就去訓覺了!!!
星期日十一點幾起左身,叫醒左三妹一齊落街食野,食完野返到屋企就開始我既'煮食工程'嘞!!!首先整既 ......清蛋糕,因為我要整個mango mousse cake,所以要整個清蛋糕做base.之後我就整椰撻了! 首先當然 整撻皮啦!搓下搓下,轉眼間就完成,可以放入雪櫃雪住先.然後到煮撻餡,原來椰撻要用好多糖 .....都係唔好食咁多了!!!哈哈!!!

整好左椰撻放左入爐後,我就著手整香蕉蛋糕嘞!!!哈,一路整,一路聞到椰撻既香味,又要一路睇火,又要整爛d香蕉....一心幾用!!!哈哈!!!出黎既效果又蠻不錯喎!!!等我明天拎d俾grandma食先....


最後就係mango mousse cake嘞!其實對呢個cake有dd陰影,因為有次上sam sam屋企佢地整過一次,我響屋企自己又整個一次都唔成功,可能因為天氣涷,d魚膠mix唔到落去d mousse度,一脫模個cake就倒塌了!!!好彩,今次終於成功了.....仲好好味添,可能因為d芒果好熟好甜啦!!!所以我好多時都會買d平既生果做材料ga!!!

哈哈!!!整完三樣作品,望一望鐘,差唔多夜晚9點了......woo.....我響廚房足足整左差唔多6個鐘呀!!!厲害!!!heee....^^但係,仲要洗碗,幫作品影相,又想睇'魔戒二部曲'喎......點算呀???好累啊!!!

2 Comments:

Blogger 馬.李心心 said...

really good job wor~

1:53 am  
Anonymous Anonymous said...

點解唔比返的眼耳口鼻比亞pooh 呀陰公!

1:06 pm  

Post a Comment

<< Home