Sunday, November 27, 2005

豬豬&仔仔

我係仔仔

我係豬豬


仔仔:幾時返屋企呀?我好累啦!!!幾時有飯食呀???

佢地係咪好cute呢???似唔似明星呀???佢地你auntie mon既2隻鬆獅狗呀!!!一仔一女,女既係豬豬,仔就梗係叫仔仔啦!!!佢地一歲大咋!但係佢地已經好大隻啦,佢地d毛毛一層層咁,好軟熟ga,如果冬天可以攬住佢地,同佢地同眠就好了!!!

今日係媽媽同爸爸既結婚週年紀念,亦都係auntie mon既生日,佢地約左一齊去西貢遊艇會bbq慶祝,哈!咁我就做左孝順女,阿佢地一六齊慶祝,順便同2隻狗狗玩下啦!!!響我到達之前,豬豬同仔仔已經響西貢玩左半日啦,所以我見到佢地時已經有d累既樣子啦.

豬豬比較為食,見到我地bbq,個個食得好開心,佢就有d唔耐煩了,佢係咁望住我地,但我地又幫佢唔到喎,因為佢地唔食得雜食,只可以食狗糧呀!!!爸爸燒完牛扒後俾隻手豬豬聞下,豬豬聞兩聞,'lam'兩'lam',見爸爸冇反應,冇想俾佢食既意圖,佢就用隻手拍下爸爸隻腳,叫爸爸俾佢食啦....哈哈!!!真係'為食豬'呀!!!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home