Saturday, December 24, 2005

貼心又貼身的聖誕禮物

昨晚我地舉行了early xmas party,有5名核心成員出席.哈哈,我地去左shooter's 52到食大餐,點解要去果度食呢???首先我覺得xmas梗係要食西餐啦,食日式or中式總係覺得格格不入!另外我鐘意佢一定唔會趕你走交檯俾人,檸檬茶又無限refill,我呢個'吸水怪'就最o岩了!!!最後係vicky話想食個洋蔥花原來係shooter's先有,佢生日果次響tony roma's食既係洋蔥圈黎啊!!!

好大個洋蔥花呀

我地大擦一餐後,戲肉來了......今年我地為各人都貼身又貼心咁選購聖誕禮物,一人一份,永不落空!!!我地set左每份禮物要around $50,大家要用用腦,諗諗各人既所愛所需了!!!

果個亞棠話忙,又話我地咁遲先notice佢,佢冇時間買禮物喎,竟然兩手空空黎食飯....哼!!!咁我地4個就'差'過睇下邊個送先嘞!

首先輸既係vicky,佢送左電髮器俾我(佢話我叫左咁耐想電髮都唔電,所以俾我試下先整個樣),棠既係鬚刨連mousse,哈哈!raymond既係本貓貓圖片集(佢原來仲鐘意貓ga!!!)!亞妏就係olay保濕mask(佢話你要補下再戰江湖呀!!!)

第2係raymond就送出同款不同色既lego月曆,我抽到綠色(嗚嗚嗚...唔係黃色啊!),vicky係粉紅色,棠係黑色,妏係啡色....哈哈!!!連d colour都咁fit各人既.....

之後係亞妏送出禮物,個傻婆誤會左我地個budget係$100,所以佢份份都over budget,哈哈!!!我地抵晒呀!!!我又收塔羅message card呀,hee....我好鐘意呀!!!佢原本話生日先送俾我做禮物,估唔到佢咁快就送俾我了......呵!!!等我日日抽返張message先!vicky就收到個好靚好襯佢既民族袋,棠收到條溫暖頸巾(我原本都諗住買頸巾俾佢呀),raymond既係'史力奇'水晶球!

最後就係我送禮物嘞!我買個米奇手手按祥器俾佢,佢成日話腰酸背痛嘛!亞妏既禮物係蜜糖潤唇膏同冷帽一頂,等佢sweet d,潤d同暖d!raymond就得到'新幹線'冷暖手包同古古力薯片一筒,冷暖手包for佢行山用ga,古古力薯片個個都吼住想打刧呀!而亞棠我就送左2對運動襪俾佢,佢係最sport果個嘛,又話gym又話踢波,實o岩佢啦!!!

最好笑既係大家都對我副message card好有興趣,清晒檯後,大家就人人抽一張,亞妏就梗係要'開壇作法'為各人指點迷津啦!!!哈哈!!!今年既聖誕聚會都幾好玩啊!!!真係有warm既感覺^3^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WARM 完回家真你有的lost 咁.. haa 仲有cut 到死死下...下次唁該送埋我回家... 等我warm 到返屋企..^v^ hee!

P.S. 你的"按摩捧"我分別"dee"旖2 隻野.. 亞白冇反應只是望o左我一眼就sleep 返... 亞妹..haaa當然比我玩殘o左佢啦.. 佢真係大鄉理呀!

10:01 pm  
Blogger gloria said...

HAHA...送埋你返屋企???咁...邊個送我呀???

6:21 pm  

Post a Comment

<< Home