Saturday, November 19, 2005

誠實豆沙餅



呢幾晚放工都出左街,實在有d累啊!!! 所以今日下午決定唔去街,返屋企攤抖下,睇下今晚台慶嘛!!!響睇台慶之前既空檔,hee...我又開工啦!!!
今次整左豆沙餅,響我整既時候又忽發奇想:整第二d樣得唔得呢???整細個d會唔會好難呢???咁我呢d designer, 諗到既,覺得係可以既,就梗係唔理三七二十一,試左先算啦....哈哈!!! 初頭幾塊因為未掌握到,所以唔係好靚,我再接再厲,慢慢掌握到技巧,呵呵!!!我d可愛既豆沙餅成功了.....有大心心,細心心,花花 & 人仔.細細個,容易食....連表妹仔都食唔停,係咁問我攞呀^^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我食o左一個花形and 2 細心加一個大心.. 好似未食齊喎!

11:07 am  
Anonymous Anonymous said...

我要人仔< 食人仔呀<

7:19 pm  

Post a Comment

<< Home