Sunday, November 20, 2005

'燒雞翼'聚會

呢排天氣極好,秋高氣爽,絕對係燒烤既好日子!!!今次既燒烤聚會原本係上個月既30號舉行,但果個星期六亞懷撞車,我地仲邊有心情燒雞翼呀,所以將聚會延期至今日!唉,今次既聚會實在發生左唔小既小插曲!!!
今次我地既目的地係馬鞍山白石俱樂部燒烤場,風景唔錯呀!!!但可能係沿海既關係,一路都好大風,都幾涷呀!!!好多人都帶狗仔黎玩,我見到有隻古代牧羊狗呀,好大隻ga,毛茸茸,冬天攬住佢就好了!!!哈哈!!!
我地一路燒到7點,大家已經盡興了,而且天氣有d涷,所以大家決定走人.返到新港城後,我地去左食糖水潤下,試左一間我想試左好耐既糖水鋪, e,又真係唔錯喎!!!可以再幫襯喎!!!hee....~~~

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

隻古代牧羊狗佢係我身邊刷過呀... ^v^"
條多春魚係我既...yeah!

12:32 pm  

Post a Comment

<< Home