Tuesday, December 26, 2006

聖誕大餐

今天我誠邀了kitty,kenneth,妹妹&華仔到來我家歡度'boxing day',hee...我當然做了是日大廚,炮製了多款美食給他們品嚐啦!

聖誕大餐,美食如雲:






小食─紅莓芝士撻


前菜─法國焗田螺


餐湯─南瓜忌廉湯
主菜─香煎牛扒

甜品─暖心朱古力蛋糕

yeah!是否很豐富呢???我煮完後都感到十分開心,原來我可以煮個whole set menu呀!!!希望每個人都食得開心啦...

同場加映:今晚大約8時半香港發生地震呀,未知大家有沒有感覺到呢?當時我們正式用餐,大家都看到天花燈在搖晃啊!我們初初都不以為然,以為是因為有大貨車經過而震動,但我說我住了8年都沒有試過這樣的震動啊,話剛說完又震一次,我們才醒覺會不會是地震呢?


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你個full course menu真係好正喎.
我成日都想整南瓜湯, 但又怕好麻煩, 因為要用攪拌機嘛...

你黎餐真係好吸引呀. 100%

10:06 pm  
Anonymous Anonymous said...

我可以証明goria這個dinner真的很正!!!!especially那個法國焗田螺~食到很飽呀,gloria我期待你的下一次 hehe :p
今年的x'mas看來要搞大食會了。

4:04 pm  
Anonymous Anonymous said...

點解我無份既?
QQ

11:32 am  
Blogger gloria said...

dear winnie,

哈哈,南瓜湯真係幾好呀,又唔難整,我冇用到攪拌機呀,蒸熟左南瓜後用湯匙擠爛佢就得啦.我反而喜歡呢個方法,因為一來唔駛開個攪拌機,二來d湯會有d南瓜茸,有d口感幾好味呀,你都試下啦!

2:46 pm  
Blogger gloria said...

dear kitty,

我都想快d有下一次呀!!!

dear qq,

哈哈,下次一定叫埋你,放心啦!!!

2:47 pm  

Post a Comment

<< Home