Tuesday, June 20, 2006

long time no see,軟硬天師


long time no see,軟硬天師. 嘩嘩!!!軟硬天師終於'復合'啦!!!佢地復合第一擊係7月27-30日響紅館開演唱會,之前響收音機已經聽到它的廣告,但一直只聞樓梯響. 昨日我終於收到這個演唱會可以信用卡優先打票既消息,剛好我有這張信用卡啊......

今早我由9:00am開始打電話到訂票熱線,一路打一路打,當然.....未能接通啦!!! 午飯後,我誠邀了公司同事幫我一齊打,希望盡快打通啦! 到了差不多4:30pm,同事走過來對我說:唔通啊,佢話要等呀! ooo....是這樣的,通了!我立即拿了她的電話,不斷聽著電話傳來:唔好意思,而家我地既線路好繁忙,請等一等,我地既客戶服務員會盡快接聽你既電話!

過了大約十分鐘,我終於入到線啦! yeah, 我立即輸入所需資料,完成購票程序後,我得到一個交易號碼'170x', wooo....已經有超過1700個人打入這個電話了....

heee....今次真係創了我電話購票既紀錄,上次打電話優先訂購古巨基演唱會,我打了6個鐘,今次係7個半鐘呀!!! crazy!!!各位好友知道點做啦.......^^

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我打左幾個鐘,最後放棄了, 好彩後尾問左FRIENDS,佢識人買到呀.
係呢, 你睇邊一場呀???
下次如有機會, 可以一齊去,(+ 心心)HIGH D呀, 一定會勁癲!

QQ

3:24 pm  
Blogger gloria said...

dear qq,

我睇30號果場呀,古巨基做guest,你呢???

哈哈,一言為定,下次一齊去顛返晚啦...

4:39 pm  

Post a Comment

<< Home