Sunday, March 12, 2006

第一個要自己俾人情的婚宴


一對新人,我,jenny
我同miko

我同alice (老細個女女),可愛嘛???

我同棠仔,hee...

哈哈!今日係公司秘書亞詩結婚既大日子,恭喜恭喜!!!亞詩終於做左劉師奶啦......


係呀!今次係我咁大個女第一次要自己俾人情既婚宴呀!都幾肉痛架!!!但同事結婚,冇計啦!嘻嘻!

佢地下午響沙田註冊署做註冊儀式,但我地冇去到啊......因為知道沙田註冊署既禮堂地方唔大,所以都係留返d位俾佢d親戚朋友啦! 到左夜晚,佢地就響朗豪酒店設宴款待大家嘞!可憐既新娘子因為之前既感冒未清,全個婚宴都出唔到聲,所以兄長姊妹們都冇玩新郎新娘遊戲,新娘子連個人感受都講唔到,只可以講句多謝咋!好慘啊!

講真一句,今晚既菜色真係....有d渣,以呢個酒店價錢,有酒店既service,但冇酒店既食物水準囉!我真係未試過'干燒伊麵'會係'淋之之'架!個禮堂又冇任何decoration喎!呢間酒店真係要改進一下啦......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home